poniedziałek, 25 lipca 2016

Kocio - zdobycze bazarkowe i nowa zakładka

Zakończył się kolejny bazarek - czas pochwalić się fantami!

W piątek zakończył się kolejny bazarek - nie udało mi się wylicytować wszystkich pozycji, które chciałem, ale jestem zadowolony.


Kolejno:
historia regionalna - Lwy z Westerplatte i Alarm dla Gdyni
historia globalna - Buntownicy (znakomitej Lynn Olson, autorki "Sprawy honoru" o Dywizjonie 303) i biografia Napoleona z "marmurkowej serii" PIW
literatura piękna - "Hiob" Rotha i "Flet z mandragory" Łysiaka (zresztą, skoro był Łysiak, to i Napoleon musiał być w zestawie)
kryminał - opowiadania Chandlera "Czysta robota" i klasyczny "Sokół maltański"

Nie udało się zdobyć jednej z książek o Gdyni i zbioru Chandlera, odpuściłem też "Triumf chirurgów" Thorwalda - ale szczególnie zadowolony jestem z Buntowników.

Filiżanka osiągnęła fantastyczną cenę, z czego bardzo się cieszę :)
Uruchamiam też zakładkę, na której można będzie znaleźć linki do fundacji, profili FB, bazarków, sklepów.
Jeśli nie chcemy licytować - zawsze można podzielić się niepotrzebnymi fantami, zwłaszcza że można po nie zamówić kuriera na koszt Buraska w ramach usługi APACZKA (szczegóły na FB Sekcji).

Jak Wam się podoba ten zestaw? :)