czwartek, 12 stycznia 2017

Duża wiadomość

Wspominałem ostatnio, że w tym roku pojawi się więcej recenzji literatury grozy.
Wyzwanie Wielkiego Buka to jedno, ale jest też związana z tym duża wiadomość...

...ale o tym zaraz. Moje stosiki (na tą chwilę) wyglądają tak:


- Orbitowski Wigilijne psy i inne opowieści
- Lem Solaris
- H.A. Knight Gen
- Graham Masterton Wyklęty
- H.A. Knight Fungus
- Masterton Niewidzialny
- Masterton Dżinn
- Kiernan Tonąca dziewczyna
- Wolfe Pokój
- HPL Przyszła na Sarnath zagłada
- Ligotti Teatro Grottesco
- Peter James Dom na wzgórzu
- EA Poe Opowieści miłośne, śmiertelne i tajemnicze
- Pypłacz Krzk Persefony
- 1st Armada Ghostbook
- Stevenson Doktor Jekyll i Pan Hyde
- Strefa mroku. Jedenastu apostołów grozy
- Ed Lee Wypuść mnie, proszę
- Koontz Apokalipsa
- Koontz Przepowiednia
- Bujak Ogniskowa
oraz brakujące na zdjęciach:
- GN Smith Szatan
- Siwiec Tam, gdzie rozkwitają serca
- King Łowca snów

Kilka pozycji spoza "typowego" horroru, ale czy istnieje "typowy horror"? Raczej nie.
Plan chyba ładny, a ile uda się przeczytać - zobaczymy.

A teraz zapowiadana duża wiadomość!
Część tych recenzji ukaże się nie tylko tu, na Pożeraczu Światów - wraz z Nowym Rokiem nawiązałem współpracę z blogiem Okiem na Horror i będzie mnie można poczytać również tam!
Cieszę się bardzo - jest to też świetna motywacja do podwyższania poziomu moich opinii.

Na pierwszy ogień idzie więc Łukasz Orbitowski.