poniedziałek, 30 lipca 2018

Bazarek w upale

I znów, wśród letnich upałów bazarek podnosi temperaturę nowymi zdobyczami!
Dobiegł końca kolejny bazarek - walka była zacięta, zwłaszcza gdy pory późne i skwar pozbawiał sił, ale upolowałem większość tego, co miałem na oku.







Po kolei:
Poezje - Jim Morrison. Oczywiście że tak, Mr Mojo Risin. I do tego  - to stara pozycja wydawnictwa Rock-Serwis, które wydawało masę muzycznych rzeczy, z książeczkami z tłumaczeniami tekstów całych albumów na czele.


Neofita - Guy N. Smith. No przecież, #smithoweświry

Daphne Du Maurier - Rebeka. Do kompletu z "Oberżą", to będzie pierwsze w kolejce. Klasyka. [EDIT] ponownie #teokładki


Chińskie baśnie - bo w zestawie z Rebeką. Ładne wydanie, może zajrzę.



Jasienica - pakiet "Polski Piastów" i "Rzeczypospolitej Obojga Narodów"  - tego drugiego brakowało mi do kompletu, plus "Słowiański rodowód". Jeśli poznawać historię, to z ciekawie napisanych książek.

Dukaj - Xavras Wyżryn. Tak naprawdę głównie dlatego, że odpuściłem licytację pakietu Wellsa i G. Le Rogue - miłej lektury Hubert! Poza tym, historie alternatywne zawsze ciekawią.
I tu ciekawostka, taki oto blankiet zamówieniowy :)


Tak więc kolejka nieubłaganie rośnie, puchnąc o  kolejne pozycje historyczne. A niedługo dojdzie jeszcze kilka.